joi, 28 februarie 2013

Prajitura de portocale

Va plac portocalele?Eu ador citricele de orice tip :)Si deoarece sunt un mare fan di http://idolcidipinella.blogspot.it/ am decis sa va impartasesc o reteta deosebita de prajiturica cu portocale lejera  si pufoasa::))

 INGREDIENTELE NECESARE SUNT:

4 oua intregi
300-350 pulpa de portocale sau de mandarine
300g zahar brun(eu 200)
150g faina
un piculet praf de copt
20ml ulei de floarea soarelui

Asadar sa trecem la prepararea prajiturii:
Incalzim cuptorul la 175°C
Curatam portocalele de coaja cu ajutorul unui cutit bine ascutit ,eliminand pielita alba,si frulam pulpa de portocale pana a obtinerea unui piure.
Coaja de la o portocala o dam razuitoare si o amestecam cu faina si praful de copt trecand-o printr-o sita deasa;
Intre timp mixam ouale intregi cu zaharul(eu l-am macinat),pana isi dubleza volumul si devine o spuma densa.
Unim piureul de portocale,uleiul si faina cernuta,amestecand cu o paleta de sus in jos ingloband in modul acesta aer:
Turnam compozitia obtinuta intr-o tava (a mea patrata),si introducem in cuptorul cald timp de 40minute,facand proba cu scobitoarea;
Dupa racire am taiat prajiturica patratele,am pudrat cu zahar farin si am servit;


POFTA BUNA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu