marți, 31 ianuarie 2012

Crem brùlee

Ingrediente pt 8 borcanele mici:
250ml lapt 
250ml frisca lichida
4 galbenusuri
100g zahar
vanilie-o pasataie

Zahar  brun pt caramelat

Mod de preparare:

Intr-o cratita cu fundul dublu amestecam laptele+ frisca lichida,si pastaia de vanilie;
Punem vasul la fiert la foc mic,iar cand da in fiert adaugam  peste galbenusurile frecate in prealabil cu zaharul,cate putin lapte fierbinte,omogenizam,amestecand incontinuu,trecem lichidul printr-o sita deasa,si turnam compozitia in borcanele  de sticla(in cazul meu recuperate de pe la iaurturi),le introducem intr-o tava cu apa si in cuptorul preancalzit 130°C timp de 50 minute;


Dupa racirea cremei,presaram deasupra zahar brun si trecem la caramelizarea acestuia cu pistolul special(nu stiu cum se chiama),daca nu pur si simplu in cuptorul cald gratinand crema;


Va urez pofta buna!!

6 comentarii:

  1. Un borcanel este al meu,nu-i asa?Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un dulce tare bun ...mie imi place foarte mult!
    ciaooo..baci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,va astept in bucataria mea!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arata! Te asteapta un premiu la mine pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara,aveti un blog foarte interesant ; sunteti amabila pentru un schimb de link-uri ? :) Sunt la inceput de drum si mi-ar prinde bine putin sprijin !

    Multumesc anticipat !:)

    RăspundețiȘtergere