marți, 8 noiembrie 2011

paste cu broccoli

Ador broccoli ca de altfel conopida,mai in toate modurile mai ales ca acum este timpul lor;
Asadar astazi voi pregatii paste cu broccoli ,o reteta simpla si delicioasa totodata;


Ingrediente:
1 brocxcolo de masura potrivita
seminte de pin
2-3 hamsii sarate
1 catel usturoi
pesmet 2-3 linguri
400g paste
parmezan

Mod de preparare:
Spalam bine broccolo,il punem la fiert in apa sarata  si calda in care am adaugat o lingura de otet;
Separat fierbem pasta 'al dente',
Intr-o tigaie in care am adaugat 3-4 linguri ulei de masline,adaugam usturoiul si hamsiile spalate de sare ,amestecam incontinuu pana hamsia se topeste,adaugam broccolo, ,amestecam totul,adaugam pasta si putin parmezan,;
Pesmetul intre timp il gratinam intr-o tigaie,si-l adaugam la sfarsit peste pasta;
Este un amestec deosebit iar broccolo se imbina cu hamsia sarata ! 

4 comentarii:

  1. O papica pe placul fetei mele.O zi buna.P.S.Daca-ti face placere poate mi te alaturi si mie si sa ma urmaresti,doresc si eu sa-mi fac prieteni in blogosfera.Multumesc,sper ca nu te-am deranjat.

    RăspundețiȘtergere
  2. o masa sanatoasa :D! am sa incerc si eu pe viitor cu peste sarat! pupici

    RăspundețiȘtergere