miercuri, 23 noiembrie 2011

Bavarese cu vanilie si liquirizia

Bavarese este desert pe care eu ador sa pregatesc;De aceea de fiecare data incerc sa schimb ingredientele si sa combin ingrediente diferite;
Asadar sa pregatrim aceasta bavarese;

Avem nevoie de:
500ml  smantana lichida
250ml lapte proaspat
150g zahar
250ml frisca
6 g gelatina
1 pastaie de vanilie
praf de liquirizia sau pasta dupa gustul fiecaruia
ciocolata pt decor


Mod de preparare:

  • Intr-o cratita masuram laptele si smantana si le punem la foc potrivit;
  • Separat jumatate din cantitatea de zahar o amestecam cu liquirizia si adaugam 2-3 linguri din amestecul cald de lapte si frisca;
  • Cu cea de-a doua parte de zahar o amestecam cu bobitela de vanilie pe care le-am obtinut prin separarea pastaii,si amestecam si acestea cu 2-3 linguri de lapte cald;
  • Gelatina o punem intr-un contenitor cu apa rege sa sehidrateze;
  • Cantitatea de lapte si smantana o impartm in2 vase;
  • Intr-unul amestecam liquirizia cu laptele si 3 g de gelatina si o dam, deoparte;
  • In cel de-al doilea adaugam vanilia printr-o sita separand in modul acesta resturile de la pastaie,incorporam gelatina si dam l arece;
  • Mixam 250g de frisca o impartim in mod egal in cele doua vase cu crema racita si pregatim formele:
  • Turnam intai crema de liquirizia lasam putin in frigider pana se solidifica,dupa care turnam cea de-a doua crema;
  • Conservam in frigider pana in momentul servirii ,dupa care putem servii :
  • pe farfurie decorand cu ciocolata topita si biscuitii.

Bucataria Verei
               sau


in borcanele inchise ermetic, in modul acesta se conserva mai bine si nu ia gust de ''frigider''

8 comentarii:

  1. cred ca sunt foarte bune...Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. @emanuela:)grazie
    @alinutzika....ft bun..

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicios desert:)))).Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu siguranta ti-a iesit ceva delicios Vera.Bravo tie !
    Praf de liquirizia ar fi lemn dulce nu ??? Cu ce ar putea fi inlocuit ???
    Te tzuc cu drag !
    Weekend placut sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  5. buna,ma numesc Adina si vreau sa te invit pe blogul meu cu ilustratii http://sufana-adina-larisa.blogspot.com/ , am facut ilustratii pentru cateva bloguri (poti sa le vezi pe blogul meu) si mi-ar place sa fac altele noi. Daca esti interesata si ai vrea sa-ti fac si tie o ilustratie pentru blog trimite-mi un e-mail (adresa e trecuta pe blog la sectiunea contact).
    O seara faina

    RăspundețiȘtergere
  6. super delicioase!
    La multi ani draga mea si un an nou plin de realizari :*

    RăspundețiȘtergere