joi, 8 septembrie 2011

Tarta de mere

Astazi am pregatit o tarta cu mere simpla si buna;
Va invit la preparat:
Ingrediente:
150g zahar
150g unt
150g faina
5 oua
1 plic praf de copt
1 lamaie(coaja si zeama)
5 mere


Mod de preparare:


  • Mixam ouale intregi cu zaharul pana acestea isi dubleaza volumul si devin o crema;
  • Adaugam untul topit(eu la microunde),omogenizam si faina amestecata cu praful de copt si coaja de lamaie;
  • In compozitie adaugam 3 mere curatate de coaja si taiate cubulete;
  • Compozitia obtinuta o turnam intr-o tava unsa si tapetata (a mea 26cm),iar deasupra feliile de mar taiate si stropite cu zeama de lamaie;
  • introducem tava in cuptorul cald 180°C timp de 40 minute;


pudram cu zahar si servim;

3 comentarii:

  1. Eu inca n-am trecut la tarte cu mere,dar a ta imi place tare mult!!!Acum mai fac cu prune sau struguri(fara samburi).Salvez reteta ta si va fi prima tarta cu mere din sezon!!!
    Pupici si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. In modul acesta am folosit si merele care
    erau in frigider!
    Reteta este foarte simpla ,iar merele daca sunt de calitate se topesc in tarta!!
    Oseara placuta si tie!

    RăspundețiȘtergere