joi, 31 martie 2011

Sandwish-Paradiso



Ingrediente:
O combinatie minunata o imitatie de kinder paradiso,dulceata de capsuni,si-o crema deosebita!!
Pt blat:
4 oua intregi
200g faina
200g zahar
200g unt
1 lingurita praf de copt
vanilie
un praf de sare
50ml lapte
Pt crema:
250 mascarpone
250 frisca lichida
50g zahar pudra+30g zahar pudra pt decor
o jumatate borcan dulceata de capsuni(in cazul meu)

Mod de preparare:
Untul moale dar nu topit il mixam impreuna cu zaharul pe care il vom adauga treptat ,mixand incontinuu;
Adaugam ouale unul cate unul mixand pana la omogenizarea fiecaruia;
Separat cernem faina impreuna cu sarea si praful de copt si alternand cu laptele caldut dar nu fierbinte adaugam ingredientele in crema de unt spumoasa;Adaugam vanilia,omogenizam si turnam compozitia intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu hartie;Eu am folosit o tava normala de cuptor iar blatul obtinut l-am taiat in doua obtinand in felul acesta 2 dreptunghiuri egale;Se poate pune compozitia in 2 tavi cu diametrul 22cm;
Coacem timp de 20 minute in cuptorul preancalzit 180°C
Intre timp pregatim crema:
Mixam mascarpone cu zahar si frisca pana devine o masa spumoasa;
Duilceata o diluim cu o lingura de lapte,intindem pe suprafata blatului,nivelan,dupa care asezam un strat generos de crema de mascarpone,acoperim cu cea de-a doua partea de blat,pudram cu zahar si introducem in frigider timp de 2ore dupa care se poate servii!
Am ales dulceata de capsuni deorece fiica mea o adora dar dvs. puteti sa folositi ceeace doriti!

7 comentarii:

  1. hmmmmm ce bine miroase....poate o conving pe sotia mea sa i-mi faca...
    tank you !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Raul, e simpla si deosebit de pufoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Welcome to the muffins to Poland

    RăspundețiȘtergere
  4. Capito qui per caso e non posso non farti i complimenti! Un abbraccio e buonissima giornata

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pofta mi-ai facut yumi,yumi...
    Un premiu te asteapta, cu drag, la mine pe blog.
    Paste Fericit !

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna,

    Numele meu este Cristina Fulea si reprezint site-ul DivaHair.ro, unul dintre cele mai importante portal-uri pentru femei, din Romania.
    Te contactez pentru ca organizam in aceasta luna un concurs, in care vom promova mai multe bloguri de culinar. Provocarea va fi ca fiecare blogger sa faca cel putin o reteta gustoasa la alegere pentru una sau mai multe dintre dietele de pe site-ul nostru http://www.divahair.ro/diete_si_slabire/diete_a_-_z
    Daca iti surade ideea de a participa la acest concurs astept un e-mail la adresa Cristina.fulea@divainteractive.ro pentru a-ti trimite mai multe detalii despre concurs.
    Te rugam sa mentionezi si numele blogului tau pentru a evita orice confuzie.

    Multumim,
    Echipa DivaHair.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. exquisito se ve contundente,es una maravilla.cariños y abrazos.

    RăspundețiȘtergere