marți, 26 octombrie 2010

Prajitura Kinder


Ingrediente:
2 albusuri
60g zahar
60g unt
60g faina
3 linguri cacao
Crema:
250g frisca
2 linguri miere
2 foi de gelatina
Sau:
1 tub de lapte condensat
110g unt moale
Pt decor:ciocolata rasa

Mod de preparare:

  • Pregatim foile:
  • Untul moale temperatura camerei il batem impreuna cu zaharul pana devine o crema spumoasa,adaugam albusurile,unul cate unul,si faina amestecata cu cacao;
  • Jumatate din compozitia obtinuta o turnam intr-o tava unsa si tapetata cu hartie unt si faina;
  • Introducem in cuptorul incalzit in prealabil 180°C timp de 4 minute;
  • Foaia obtinuta o dam deoparte la racit,si continuam cu cea de-a doua foaie ;
  • Pregatim crema:
  • Eu am pregatit prima crema deoarece nu aveam lapte condensat;Am incalzit intr-un vas mierea,am adaugat gelatina inmuiata in prealabil in apa rece,amestecam pana la topirea totala a acesteia;
  • Batem frisca si gelatina,pana devine o crema spumoasa,incorporam 50g ciocolata topita amestecand cu o paleta; Punem un strat de crema,pe prima foaie dupa care adaugam cea de-a doua foaie;
  • Deasupra am intins un strat subtire de crema si am ras ciocolata;
  • Reteta originala nu prevedea si crema deasupra dar asa am reusit sa repar greseala(am rupt foaia);
  • Se tine 2 ore in frigider ,in modul acesta foaia ''trage''dupa care se poate taia dreptunghiuri si se servesc;sunt delicioase!!

2 comentarii:

  1. Imi place prajitura asta...o salvez si eu. Se aseamana cumva cu Kinder Paradiso?
    mersi...ciao!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa parerea mea Kinder fetta latte
    si mie imi place!

    RăspundețiȘtergere