joi, 26 august 2010

Tort cu cocos si iaurt

Astazi m-am gandit sa pregatesc un tort simplu,pt micul dejun,
ft bun cu nutella sau chiar cu gem de fructe;
simplu si lejer,rapid si bun!!!



Timp de preparare:
45 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
3 oua
200g zahar
180g faina
50g unt
1 paharel de iaurtde cocos(150g)
100g faina de cocos
1 plic praf de copt

Mod de preparare:
Ouale intregi le mixam bine cu zaharul,adaugam faina cernuta cu praful de copt,incorporam iaurtul,faina de coco si untul topit dar rece!
Introducem totul in cuptorul cald 185°C timp de 40 minute!
Se poate servii cu gem dimineata la micul dejun sau cu ciocolata topita sau nutella!
Reteta nu prevedea dar eu am adaugat 35g ciocolata tocata marunt!
Pofta buna!!

2 comentarii:

  1. Pe gustul meu ..imi plac mult dulciuri in genul asta...bravo!
    salut..weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Nicoleta
    este bn si rapid iar fetele mele il adora!

    RăspundețiȘtergere