miercuri, 10 martie 2010

Muffins cu ciocolata alba si gem


Astazi am avut chef de ceva dulce,dar care sa nuy-mi ia prea mult timp;si rasfoind caietelul meu cu retete am gasit reteta de muffins cu ciocolata alba pe care in trcut o faceam de nenumarate ori.Asadar m-am gandit sa o impartasesc cu voi!:)



Timp de preparare:

30 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
pt 12 muffins:
220g faina alba
300g ciocolata alba
100g zahar
1 lingurita praf de copt
120g unt topit
120ml lapte
1 ou intreg
vanilie
sare
12 linguri de gem de orice fel

Mod de preparare: Intr-un bol amestecam ingredientele uscate:faina,praful de copt,zaharul si sarea;
Intr-un alt bol amestecam ingredientele lichide:Untul topit pe care-l batem bine cu mixerul,adaugam oul intreg iar la sfarsit laptele;
Amestecam amestecul lichid cu ingredientele uscate ,adaugam ciocolata granulata,amestecam usor;
Varsam amestecul in forme de muffins putin mai mult de jumatate,adaugam o lingurita de gem,adaugam deasupra o alta lingurita de compozitie si le introducem in cuptorul cald 180°C timp de 20-25 minute depinde de cuptor;
Le pudram cu zahar si le servim!

2 comentarii:

  1. Mmmm! Asa bunatate merita niste premii frumoase!Daca ai placerea te invit la mine pe blog sa le ridici.
    Numai bine :)
    http://truedelights.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte bine arata,o bunatate,brava!

    RăspundețiȘtergere