miercuri, 17 februarie 2010

TORT INIMIOARA




Putin in intarziere reteta mea de SAN VALENTINO,dar nu am avut timp;Nu puteam sa las sa treaca neobservata aceasta zii speciala pt noi toti cei indragostiti!



Pt pandispan
3 linguri zahar
1 lingura de ulei de semi
Pt crema :
250ml frisca lichida
2 linguri zahar pudra
Pt culis de capsuni:
-2 cutiute de capsuni(cam 300g)
2 linguri zahar


  • Am pregatit pandispanul dupa metoda clasica:
  • -albusurile spuma cu sare
  • -galbenusurile cu zaharul pana devin o crema omogena,adaugam faina in ploaie,iar la sfarsit albusurile;
  • Omogenizam turnam in tava (eu dispun de-o tava in forma de inima,dar puteti ft bine sa folositi o tava normala si sa decupati inimioara!20'-180°C
  • Am pregatit culis de capsuni asa:
  • am spalat capsunile bine le-am taiat in patru si le-am pus intr-o craticioara cu zaharul si jumatate pahar de apa ,am fiert capsunile dupa care le-am amestecat bine cu blenderul pana au devenit o crema lichida!
  • Frisca am amestecato cu zaharul si 4-5 linguri din compozitia de culis le-am batut bine cu mixerul pana au luat consistenta unei creme!
  • am pus in pos crema ,am umplut inimioara(nu inaine de a insiropa cu sirop de zahar ars),iar deasupra am ornat cu crema alternand cu culis de capsuni!
Bun San Valentino la toti!
Sau mai mici pt pitici(fetitele mele)!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu