joi, 11 februarie 2010

Rulada de pui


Timp de preparare:
1 ora si 10 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
6 copane de pui(partea de sus)
250g carnat proaspat
6 felii de cascaval
sare,piper;
2-3 linguri ulei
200g smantana
1 catel usturoi
1 lingurita curry
1 ceapa

Mod de preparare:

  • Dezosam copanele,le spalam bine ,le stergem cu hartie de bucatarie,le batem,dar fara sa rupem carnea,saram,piperam si le dam deoparete;
  • Carnatul proaspat il desfacem de pielita;separat tocam fin ceapa si-o calim in uleiul incins unde am pus si catelul de usturoi putin presat cu mana;
  • Ceapa o stingem cu putin vin alb sau direct cu apa,o calim la foc domol si o dam deoparte;
  • Peste carne adaugam o felie de cascaval,o bucata din carnatul curatat de piele,rulam cat mai strans si eventual le legam cu sfoara de bucatarie;
  • Le introducem in cuptorul cald cam 220°C,iar dupa 30 minute adaugam ceapa calita,si introducem iar in cuptor cam 15-20 minute;
  • Am scos ruladele pe o farfurie,sosul din tava l-am amestecat cu smantana,am adaugat curry si la flacara mica am amestecat pana la omogenizare;
  • Servim rulada cu garnitura de cartofi si cu sosul de curry dupa gust;

3 comentarii:

  1. AI UN PREMIU LA MINE PE BLOG!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac tare mult ruladele..............iar a ta este tare tentanta.
    Pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Maria-si mie imi plac mult ruladele,iar acestea
    au iesit ft bune!
    multumesc!
    @multumesc Just me!

    RăspundețiȘtergere