marți, 12 ianuarie 2010

TARTA CU PIERSICI


Timp de preparare:
55 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
*3 oua

*150g zahar

*12 pahar lapte

*250g faina

*4-5 piersici mari

*1 praf de copt

*1 pachet vanilie

*coaja de la o lamaie-rasa

20g unt pt uns tava

-o tava rotunda pt tarte








Mod de preparare:
  • Galbenusurile se amesteca cu zaharul pana devin o crema omogena. Albusurile se bat spuma cu un praf de sare si se dau deoparte.
  • In crema de galbenus am adaugat faina amestecata in prealabil cu praful de copt, am alternat cu laptele, pana la terminarea ingredientelor; am adaugat vanilia,lamaia rasa,iar la sfarsit albusurile spuma amestecand de sus in jos, incorporand cu atentie albusurile in crema omogena.
  • Am uns tava cu unt,am pudrat cu faina ,am turnat compozitia in tava ,iar deasupra am asezat fructele taiate feliute,am introdus in cuptorul cald 180°C timp de 45 minute. Am lasat tarta 5 minute in cuptor dupa coacere,am pudrat cu zahar.
  • Este o prajitura foarte economica, rapida, iar fructele le puteti inlocui, cu orice fruct de sezon.
  • OBS: va recomand sa tineti 35-40 minute tarta la cuptor,in modul acesta ramane mult mai pufoasa!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu