miercuri, 13 ianuarie 2010

Tarta cu philadelphia















Timp de preparare:

30 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:


*un pachet foietaj din comert

*1 cutie philadelphia

*150g felii de sunca de praga(parizer)
*un pachet 125g de mozzarella

*2 oua intregii si 1 galbenus

*sare, piper,

*o tava de tarte



Mod de preparare:


1 )Am desfacut aluatul de tarte din hartia de ambalaj cu o jumatate de ora, inainte de prepararea tartei, dupa care am pregatit tava, am unso cu ulei si am asezat foaia cu hartia pergament.

2) Jumatate din sunca de praga am faramitat-o in robotul de bucatarie, am adaugat Philadelphia, ouale intregi, sare, piper, am amestecat totul bine.

3) Peste foaia de tarta am asezat felii de sunca de Praga, am turnat compozitia pregatita mai sus, iar deasupra am ornat cu felii de Mozzarella.

4) La sfarsit, prima de a introduce tarta in cuptorul incins, 180°C, am uns cu galbenus de ou bordul acesteia.

5) Se coace cam 30 minute in cuptorul preancalzit




.

2 comentarii:

  1. Buna dimineata,Vera!
    Pot sa iau si eu la micul dejun o sectiune din tarta ta?Arata foarte bine si cred ca este foarte delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata,Maria,chiar te rog sa servesti o portie!Este ft buna!

    RăspundețiȘtergere