luni, 25 ianuarie 2010

FOCACCIA CU BRANZA



INGREDIENTE

400g faina
25g drojdie
400g branza mai moale sau crema de branza
9 linguri ulei
2 lingurite sare
250-300ml apa calduta

MOD DE PREPARARE:
  • Amestecam faina cu sarea intr-un bol iar in mijloc adaugam,uleiul,apa amestecata cu drojdia,5 linguri de ulei;
  • Coca obtinuta o punem la crescut intr-un loc caldut cam 1 ora;
  • Luam coca o mai framantam putin si intindem 2 foi;
  • Luam o tava de copt ungem cu 2 linguri de ulei,asezam prima foaie,intindem branza eu am folosit stracchino,asezam cea de-a doua foaie ,ungem cu 2 linguri de ulei,presaram putina sare,intepam cu furculita din loc in loc,si introducem in cuptorul cald 200°C timp de 25 minute;
  • Se lasa putin la racit si se serveste;
  • Foile trebuiesc sa fie destul de subtiri iar crema de branza sa acopere toata suprafata tavaii;

3 comentarii:

  1. mmm, am sa incerc reteta ta! Am o leapsa pentru tine, te astept! o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta reteta............imi place tot ce este umplutura cu branza.
    Pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare o reteta simpla, multumesc ca ai impartasit-o ;)

    RăspundețiȘtergere